Dodání Českou poštou
Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu přepravce, uplatněte reklamaci nejdéle následující pracovní den na nejbližší pobočce České pošty. K podání reklamace budete potřebovat zásilku, včetně obalového materiálu a štítku, fakturu k dodanému zboží a občanský průkaz. Zaměstnanec pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Zároveň se neprodleně spojte s naším reklamačním oddělením (kontakty uvedeny výše) a poškození oznamte i tam.
Dodání DPD
Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu přepravce, nahlaste reklamaci ihned po doručení, nejdéle však následující pracovní den po převzetí našemu reklamačnímu oddělení (kontakty uvedeny výše). K uplatnění reklamace je potřeba uvést číslo objednávky a způsob poškození. Pracovník našeho reklamačního oddělení Vás požádá o fotografie poškozené zásilky včetně štítku dopravce a možných polepů jako je křehké nebo neklopit. Kompletní reklamaci řeší naše reklamační oddělení a Vy jste o ní průběžně informováni.
Dodání PPL
Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu přepravce, neprodleně, nejdéle však následující pracovní den, nás kontaktujte (spojení uvedeno výše). Při podání reklamace je třeba uvést číslo objednávky a poškození zásilky. Zástupce PPL k Vám přijede sepsat škodní zápis a poškozenou zásilku si odveze.
Možnosti platby
Ceny jsou včetně DPH a recyklačních poplatků.
1. Platba dobírkouPlatba hotově při převzetí zboží mimo provozovnu (Česká pošta, PPL, DPD, Messenger)
2. Platba bankou předem
Platba předem bankovním převodem - bude Vám zaslán e-mail s číslem účtu, variabilním symbolem a celkovou částkou k úhradě. Zboží bude expedováno po připsání částky na náš účet.
Doprava zboží
Zboží běžně doručujeme do 7 pracovních dnů po celé ČR, a to vlastní dopravou nebo pomocí přepravních společností. Když zboží opouští náš sklad nebo je připraveno k vyzvednutí na pobočce zašleme Vám informační e-mail. Doručení zboží závisí na stavu skladu - pokud zboží není u nás ani u dodavatele skladem, je o tom zákazník informován a je mu sdělen přibližný termín doručení. Po naskladnění zboží je zákazník opět kontaktován a náš pracovník s ním dohodne případné doručení. Zboží je samozřejmě možno si osobně vyzvednout.
Ceny za dopravu
Upozornění: u některých výrobků může být uvedena váha 0kg v košíku. Při stanovení ceny za přepravu se vychází ze skutečné váhy zboží.
Zboží do 30kg (běžné objednávky)
hodnota objednávky | do 999Kč | nad 999Kč |
PPL převodem / kartou | 89 Kč | ZDARMA |
PPL dobírka | 128 Kč | ZDARMA |
Česká Pošta převodem / kartou | 89 Kč | ZDARMA |
ČP dobírka | 128 Kč | ZDARMA |
V takovém případě vás po přijetí objednávky bude kontaktovát náš pracovník s přesnou cenou za dopravu.