Doprava a platba

Dodání Českou poštou

Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu přepravce, uplatněte reklamaci nejdéle následující pracovní den na nejbližší pobočce České pošty. K podání reklamace budete potřebovat zásilku, včetně obalového materiálu a štítku, fakturu k dodanému zboží a občanský průkaz. Zaměstnanec pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Zároveň se neprodleně spojte s naším reklamačním oddělením (kontakty uvedeny výše) a poškození oznamte i tam.

Dodání DPD
Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu přepravce, nahlaste reklamaci ihned po doručení, nejdéle však následující pracovní den po převzetí našemu reklamačnímu oddělení (kontakty uvedeny výše). K uplatnění reklamace je potřeba uvést číslo objednávky a způsob poškození. Pracovník našeho reklamačního oddělení Vás požádá o fotografie poškozené zásilky včetně štítku dopravce a možných polepů jako je křehké nebo neklopit. Kompletní reklamaci řeší naše reklamační oddělení a Vy jste o ní průběžně informováni.

Dodání PPL

Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu přepravce, neprodleně, nejdéle však následující pracovní den, nás kontaktujte (spojení uvedeno výše). Při podání reklamace je třeba uvést číslo objednávky a poškození zásilky. Zástupce PPL k Vám přijede sepsat škodní zápis a poškozenou zásilku si odveze.

 

Možnosti platby

Ceny jsou včetně DPH a recyklačních poplatků.

1. Platba dobírkou

Platba hotově při převzetí zboží mimo provozovnu (Česká pošta, PPL, DPD, Messenger)

2. Platba bankou předem

Platba předem bankovním převodem - bude Vám zaslán e-mail s číslem účtu, variabilním symbolem a celkovou částkou k úhradě. Zboží bude expedováno po připsání částky na náš účet.

 

Doprava zboží

Zboží běžně doručujeme do 7 pracovních dnů po celé ČR, a to vlastní dopravou nebo pomocí přepravních společností. Když zboží opouští náš sklad nebo je připraveno k vyzvednutí na pobočce zašleme Vám informační e-mail. Doručení zboží závisí na stavu skladu - pokud zboží není u nás ani u dodavatele skladem, je o tom zákazník informován a je mu sdělen přibližný termín doručení. Po naskladnění zboží je zákazník opět kontaktován a náš pracovník s ním dohodne případné doručení.  Zboží je samozřejmě možno si osobně vyzvednout.  

Ceny za dopravu

Upozornění: u některých výrobků může být uvedena váha 0kg v košíku. Při stanovení ceny za přepravu se vychází ze skutečné váhy zboží.

 

AKCE DOPRAVA ZDARMA pro všechny objednávky do 30kg platí do 30.4.2017

Poplatek za dobírku 39Kč u objednávek do 1000Kč! Doporučujeme platbu převodem nebo kartou.

 

 

Zboží do 30kg (běžné objednávky)

hodnota objednávky do 999Kč nad 999Kč
PPL převodem / kartou 89 Kč ZDARMA
PPL dobírka 128 Kč ZDARMA
Česká Pošta převodem / kartou 89 Kč ZDARMA
ČP dobírka 128 Kč ZDARMA

Zboží nad 30kg a nadrozměrné je řešeno individuálně!

V takovém případě vás po přijetí objednávky bude kontaktovát náš pracovník s přesnou cenou za dopravu.